Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
13.7. ve večerních hodinách jsem použil linku na nahlášení poruchy. Obdržel jsem informaci, že pokud chci komunikovat přímo, musí se obrátit v pracovní době. 14.7. v cca 8:20 jsem se spojil s operátorem, který prověřil připojení a další podrobnosti a sdělil mi, že je to na řešení pracovníků technické podpory a že mě na ně přepojí. Po hovoru s ním mi přislíbil, že se někdo od vás ozve o poruchu bude řešit. Na moji otázku, kdy to bude mi odpověděl, že na to máte 24 hod. Protože se nic nedělo, znovu jsem zavolal na technickou podporu a bylo mi opět vaším pracovníkem řečeno, že do zadal k řešení. Na moji připomínku, že to samé se odehrálo den před tím mi odpověděl, že jsem s ním nemluvil.
Žádám vás urgentně o vyřešení mého požadavku a urychlené odstranění závady, jinak budu donucen se obrátit na jiného operátora.
S pozdravem Václav Sankot
Urychlená oprava a zprovoznění programu O2 TV
|
Tweet |