Společnost


WEBGOLF s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#51860Nedoručená objednávka + nevrácení peněz za objednané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2021, před 11 měsíci

Kateřina Hánová

Znění stížnosti

Dne 29.4. jsem si přes internetové stránky Webgolf objednala sadu golfových míčků. Po měsíci jsem již začínala být nervozní, co je s mojí objednávkou, po urgencích mi bylo každý týden až do půlky července odepisováno, že zboží 100% další týden bude, cca 6 týdnů po sobě.
2,5 měsíce po objednávce jsem tedy zažádala o vrácení peněz, no evidentně taky problém, opsat číslo účtu, prý bylo vráceno ale na jiný účet.
Neustálé výmluvy a lži, nikdy bych to od takového prodejce nečekala, takovou vysokou nespolehlivost, lhaní a zpětná vazba nějaké kompenzace...no vůbec nic.
Rozhodně pro mě obrovské zklamání v 21. století, že někdo zaměstnává úplně neschopné a ulhané zaměstnace.
Do dnes na vrácení platby čekám.....
Hánová Kateřina


Požadované řešení

vrácení platby


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2021 10:08, před 11 měsíci

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v zákonné lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2021 11:06, před 11 měsíci

Dobrý den,

velice nás mrzí tato nepříjemnost, záležitost včera tj. 27.7.2021 řešila zákaznice paní K. Hánová se zákaznickou podporou a problém vyřešili. Částka byla ve stejný den vrácena. Vrácení je tak již vyřešeno a klienta má částku zpět.

Omlouváme se za komplikace a nepříjemnosti způsobené chybou v komunikaci se zákaznicí.

Hezký den,

Jan Charvát za WebGolf.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2021 20:49, před 10 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2021 22:09, před 9 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.