Společnost


ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#5191Ztracené podklady pro plnění

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 25 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2014, před 7 lety

Dana Repáková

Znění stížnosti

20.11.2014 měla ČSOB pojišťovna obdržet pro plnění z moji poj.smlouvy podklady potvrzené lékařem a zdravotní pojišťovnou o čerpání nemocenských dávek.Ve stejný den jsem ty samé podklady na jiných formulářích posílala na Českou pojišťovnu zdraví,proto vím který den jste je měli obdržet také.Od Pojišťovny zdraví mám dávky již vyplacené,Vaše pojišťovna však tvrdí,že podklady nedorazily.Pokud by však byla např.špatná adresa a nebyla obálka doručena k Vám,přišel by mi dopis zpět,jelikož vždy udávám adresu odesílatele.Žádám Vás tímto o řádné prošetření došlé pošty,taktéž o rychlé vyřízení plnění.Nové vyřízení těchto dokladů pro mě znamená finanční náklady jak na jízdné do Opavy k lékaři(dvakrát-jednou s formulářem,jednou pro formulář),cestu do Bruntálu na zdravotní pojišťovnu a poplatky za vyřízení.Tyto náklady mi nikdo nehradí!Děkuji za rychlé a kladné vyřízení.Repáková Dana


Produkt

č.poj.smlouvy:1304149831 na jméno Repáková Dana


Požadované řešení

Pojistné plnění

případný kontakt na mě:553654037
723109397


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 13:02, před 7 lety

V tuto chvíli by spotřebitelka měla prokázat, že podklady byly pojišťovně doručeny. Jednalo-li se o evidovanou zásilku, doporučujeme spotřebitelce, aby si dle čísla, které je uvedeno na podacím lístku ověřila dodání zásilky. Toto je možné učinit na pobočce České pošty nebo na https://www.postaonline.cz/trackandtrace.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 16:18, před 6 lety

Prosíme spotřebitelku o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a její případné uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 14:14, před 6 lety

Od společnosti jsme obdrželi informaci o tom, že pojistná událost nahlášená z předmětné smlouvy byla již dne 15. 12. 2014 ukončena s výplatou pojistného plnění. Prosíme proto spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného řešení a uzavření stížnosti z důvodu dosažení dohody.


Dana Repáková

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.6.2015 17:30, před 6 lety

Děkuji,je již vše vyřízeno.


Dana Repáková

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.8.2015 16:27, před 6 lety

Hodnocení: