Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:475
Z toho za letošní rok:95
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

79%
21%
Toto skore je založeno na 92 stížnostech.

#52002Nevrací peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2021, před 2 měsíci

Ivana Garančovská

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 18.6. jsme reklamovali zboží zakoupené na eshopu v kamenné prodejně. 7.7. byla reklamace vyřízena s tím, že vrátí peníze. Od té doby jsem to již 3x urgovala na zákaznické lince, vždy slíbí, že to vyřeší co nejdříve. Peníze stále nemám.


Produkt

Vodárna Parkside 100282522


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2021 12:25, před 2 měsíci

Pokud podnikatel nereaguje, je možné vyzvat ho k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
12.8.2021 12:34, před 2 měsíci

Dobrý den, paní Garančovská, situaci jsme prověřili a zjistili jsme, že dne 9. 8. 2021 byl na banku odeslán požadavek na vrácení částky 2699Kč. Částka by Vám měla být připsána na účet v nejbližších dnech, pokud se tak již nestalo. Omlouváme se za vzniklé komplikace a časovou prodlevu s řešením této situace. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátil. Přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika


Ivana Garančovská

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.8.2021 13:07, před 2 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, ano, peníze 10.8. konečně dorazily. Garančovská