Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#5208Špatný reklamační postup

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 15 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2014, před 7 lety

Michal Vujčík

Znění stížnosti

Mám stižnost na spůsob vyžízení reklamace 126.11.14 ze dne 25.11.2014,prodejne HUMANIC na Narodni tride 34 v Praze.
Jednak reklamační protokol nebyl sepsany v českem jazyce,(Vypada to jako arabsky jazyk)resp.neni možné to prečist bez osoby ktera to psala.
Podepisane to bolo moji osobou,až potom když mi to bolo prečtené,a zaznamenané na záznam.Co je podle zákona v pořadku.
Oduvodneni neuznání reklamace se vůbec netýká reklamovanej vady.
Jasne jsem říkal co reklamujem.
Oni na reklamovanou vadu nebrali ohled,a vůbec se vadou nezaoberali
K oduvodneni je napsano jen - Obuv vykazuje znamky značneho opotřebovani.

To není oddůvodnení,ale stručný opis topánok,a nezakladá se to na pravde.
To neni důkaz a oduvodnení toho že material nebyl chybný na obuvy už při koupi.
O stavu materialu museli vedet už pri prodeji.
Zboží jsem neprevzal,protože reklamace nebyla vyřízena podle zákona.
Takže reklamační řízení ješte pokračuje.
Když jsem jim napsal,či mi prevezmou obuv k reklamaci kvůli reklamovanej vade,tak neodepsali,teda podle zákona odmítají prijat tovar do reklamačního řízení.
Podle zákona musejí přijat rozhodnutí o reklamaci do 3 dní.
Ale toto nerozhodnutí neudelali.


Produkt

Panske topanky


Požadované řešení

Spravny postup při reklamaci


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2014 11:25, před 7 lety

Prodávající je dle zákona o ochraně spotřebitele povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Z odůvodnění zamítnutí reklamace musí být zřejmé, proč společnost neuznává svou odpovědnost z vadného plnění za vytýkanou vadu. Odůvodnění by se mělo vztahovat k vytýkané vadě. V tomto případě spíše doporučujeme rozporovat tuto skutečnost, pokud je evidentní, že obuv v těchto místech nevykazuje značné opotřebení.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník má rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

Práva z vadného plnění se nevztahují na běžné opotřebení obuvi nebo na mechanické poškození.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 15:01, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.