Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:522
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:26
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 117 stížnostech.

#52143Opakované odmítnutí osobní návštěva technika

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2021, před 6 měsíci

Radomil Mokruša

Znění stížnosti

Dobrý den, opakovaně jsem žádal příjezd Vašeho technika k Vám do domácnosti, ale byl jsem odmítnut, že si vše mám pozapojovat sám ve spolupráci s operátorem i když jsem jí jasně zdůrazňoval, že mi přišel settopbox k tv vodafone s dalším datovým kabelem, který ale nemám kam zapojit, protože internetová krabice má výstup pouze na jeden datový kabel a ten už vede internet do domu. Prosím o vyrozumění, kde je takový neřešitelný problém a mě, jako Vašemu novému zákazníkovi s dvěma mobilními čísly s neomezenými daty a voláním, internetem 50mb/s a tv na 55 programů s jedním balíčkem, nemůže domů přijet Váš technik.
Děkuji za vyrozumění. Radomil Mokruša, DiS., záchranář u Zdravotnická záchranná služba Jihomoravského kraje, Kobylí 805,


Produkt

Internet do domu


Požadované řešení

Přijetí technika na místo: Kobylí 805, 69110


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2021 09:47, před 5 měsíci

Nebylo-li možné sjednanou službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci/e zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2021 14:01, před 5 měsíci

Dobrý den, pane Mokrušo, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Zařízení si skutečně zapojuje zákazník sám. Technik na instalaci těchto boxů nejezdí. Datový kabel u set-top boxu slouží k propojení set-top boxu s modemem. Nezapojuje se do přístupové zásuvky. Součástí dodávky se-top boxu je návod na zapojení. Mrzí mě, pokud jste jej neobdržel. Návody a rady můžete také nalézt na našich stránkách https://www.vodafone.cz/pece/. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2021 16:05, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2021 18:58, před 3 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.