Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#52202Dnes 18.8.2021 měl být doručen balík, ale nebyl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

58 minut 23 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2021, před 3 lety

Karel Beneš

Znění stížnosti

Dnes měl být doručen důležitý balík, ale nebyl.
Váš řidič údajně zvonil, ale není to pravda, zvonek máme monitorovaný a zaznamanávaný. nikdo nezvonil. Ani ve schránce není žádný papír o pokusu o doručení! Pan řidič se při zavolání choval velmi hrubě, a řekl že ho nepřiveze a že si máme pro něj zajet! Toto chování se u Vaší služby stává pravidlem. Máme zaplacený balík do ruky tak jste ho povinní doručit do ruky. Pokud se pan řidič neobrátí a balík nedoručí, předám vše na ČTÚ který jako regulátor tyto Vaše problémy snad vyřeší a uvede do funkčního stavu. Je to okrádání lidí, kteří si platí službu a Vy ji ze zásady neplníte.
řidič J.S. je dle mého velmi arogantní a nemá zodpovědnost doručovat balíky!
Doma jsme oba dva s Manželkou a nikdo skutečně nezvonil ani nevhodil informaci do schránky.
Kdy bude napraveno doručování v naší obci?
Starý Brázdim


Produkt

Balík do ruky č.balíku 7404593913 tel na řidiče 703194495


Požadované řešení

Aby začala Č.Pošta doruřovat balíky jak má.
osobně když to jde, tak se obrátím na jinou službu, jiného poskytovatele, tak je doručení spolehlivé a bez sprostého jednání řidiče. Ať Česká pošta raději zruší balíky, je to vždy problém, nikdy nejsou doručeny jak mají, jsou pouze předány na poštu kam nemáme čas zajet a ve schránce nic není, žádné oznámení o pokusu o doručení.. Pošta by měla všechny peníze za nedorušení balíky vracet, takto jako státní podnik nemá snahu nic řešit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému