Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Na začátku měsíce jsme u vodafonu objednávali pevný internet. Technik přišel o pár dní později a údajně ho zapojil. Jenže internet nejel. Druhý den se tam volalo, operátor nám neřekl nic, jen to, že napíše urgenci - k tomu se ještě později dostanu. O dva dny později se stále nic nevyřešilo, takže se tam zase volalo, jelikož vodafone se přece sami od sebe neozvou.
Po dalším telefonátu jsme se opět dozvěděli, že se to bude urgovat a že nejspíše bude problém u techniků. Měli nám dát do 24 hodin vědět, po 48 hodinách mlčení se tam opět volalo. Tentokrát se z nich dostalo, že je tam velký technický problém a že ho do 15. vyřeší a dají vědět. Myslíte, že se něco vyřešilo? Nebo že aspoň dali vědět? Tůdle nudle, opět se tam volalo a tentokrát jsme se nedozvěděli nic. Opět ta stejná pohádka s technickým problémem (specifikovat ho nedokázali a na techniky nás přepojit taky nechtěli), opět mělo dojít k urgenci.
Myslel jsem, že horší už to být nemůže, ale dnešní hovor mě přesvědčil o opaku. Dnes jsme se dozvěděli, že urgence ve skutečnosti nebyla podána ani jedna, a paní operátorka, která slíbila že nás přepojí k vedoucímu, nás z linky drze vyhodila. Posléze přišla SMS, že se požadavek vyřeší do 25. tohoto měsíce.
Neskutečné chování vodafonu, myslel jsem, že takové lži a výmluvy najdu převážně v politice..
Takhle se “starat” o dlouholeté zákazníky (11 let jsme u vodafonu) je opravdu otřesné.
Pevný internet na doma
Bohatě by stačila aspoň nějaká komunikace ze strany vodafonu, tu písničku při čekání na lince už máme ohranou, tak kdyžtak aspoň tu změňte. Poskytnout kontakt na vedení/na techniky. A obecně se na to prostě nevykašlat, bylo by to fajn.
|
Tweet |