Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:475
Z toho za letošní rok:95
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

79%
21%
Toto skore je založeno na 92 stížnostech.

#52257Neoprávněně namarkované zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2021, před měsícem

Lucie Kolačkovská

Znění stížnosti

Namarkování cigaret Camel Modré v hodnotě 122 Kč v Lidlu Kladno ulice Dukel. hrdinů, přičemž jsem celoživotní nekuřák a cigarety jsem vskutku nezakoupil. Bohužel jsem "chybu" na účtence zjistil až při kontrole doma, nicméně pochybuji, že jde o pouhé nedopatření vzhledem k tomu, že nešlo o chybné namarkování ceny, ale o přidání položky k nákupu, kterou jsem na nákupní pás nepoložil a z povahy věci ani nemohl, neboť cigarety lze zakoupit pouze na vyžádání od pokladní.


Produkt

Camel Modré - neoprávněně namarkované


Požadované řešení

Vrácení peněz - dané zboží jsem nezakoupil (soudím, že může být příp. viděno na kamerovém záznamu, že při mém nákupu prodavačka nesahala do přihrádky s cigaretami nad sebou).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2021 12:50, před měsícem

Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2021 13:37, před měsícem

Dobrý den, paní Kolačkovská, mrzí nás, bylo-li Vám naúčtováno zboží, které jste nezakoupila. Jistě se však nejednalo o úmysl a toto tvrzení zcela odmítáme. Některé výrobky jsou zadávány během markování pod kódy manuálně a mohlo tudíž dojít k omylu, neboť i prodavači jsou jen lidé. O to více by však kolegové měli být obezřetnější. Z těchto důvodů proto doporučujeme účtenku kontrolovat bezprostředně po nákupu přímo v prodejně na vyhrazeném místě za pokladnami, či parkovišti, byť chápeme, že to může být občas velmi náročné, aby se situace mohla ihned řešit. My zde bohužel nemáme možnost sjednat nápravu, proto Vám doporučujeme dostavit se znovu do dané prodejny spolu s účtenkou, kde Vám následně budou vráceny peníze. Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2021 12:29, před 22 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.