Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:475
Z toho za letošní rok:95
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

79%
21%
Toto skore je založeno na 92 stížnostech.

#52474Houpací síť

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2021, před měsícem

Veronika Janu

Znění stížnosti

Dobrý den zakoupila jsem ve vaší prodejně v Pardubicich u výjezdu směrem na Chrudim.houpací síť. Nosnost je napsána do 100kg. S touto váhou se v síti nikdo nehoupal. Při čtení knížky síť náhle povolila a spadla jsem na chodník. Následkem toho byla obrovská podlitina. Ráda bych samozřejmě síť vrátila. Rozhodně není bezpečná. Navrhněte mi tedy prosím řešení. Radi u vás nakupujeme, ale s tímto produktem jsme opravdu nespokojeni.
Dekuji za odpoved
Veronika Janů


Produkt

Houpací síť florabest


Požadované řešení

Vrácení peněz za houpací síť.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2021 13:26, před měsícem

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

K reklamaci zboží nutně nepotřebuje spotřebitel doklad o koupi. Stačí jakýkoliv důkaz o tom, že dané zboží skutečně u prodejce zakoupil. To vyplývá z § 125 zákona č. 99/1963 Sb., občanského soudního řádu, který upravuje důkazní prostředky, které lze použít pro prokázání stavu věci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
7.9.2021 15:47, před měsícem

Dobrý den, paní Janu. Omlouváme se Vám za způsobené nepříjemnosti. Doporučujeme Vám v této záležitosti kontaktovat náš zákaznický servis na e-mail hotline@lidl.cz . Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátila. Přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.