Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#52507Upomínky za platbu po splatnosti, která byla provedena v termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2021, před 3 lety

David Oleksiak

Znění stížnosti

Podle aplikace Vodafone jsem uhradil uplynulý 7. měsíc v řádném smluvním termínu 20.8. 2021. Následně se mi do dnešního data 6.9.2021 nastřádaly poplatky ve výši 685 Kč. Na telefonní lince mě operátor odkázal na vyplnění formuláře pro reklamaci online, který nelze vyplnit, protože můj účet není ověřen administrátorem.
Během platby jsem byl v zahraničí, kde partneři Vodafone mají špatné pokrytí signálem. Chyba nastala v moment, kdy mě aplikace ujistila, že platba proběhla a všechny účty jsou srovnané. V momentě, kdy jsem se vrátil ze zahraničí, tak mi přišly všechny SMS zprávy s upomínkami Následně jsem zjistil, že dlužím částku 1184 Kč. Spolu s tím, že zaplacených 499 Kč ve dni 20.8. se mi připsalo zpět na účet.
Momentálně jsem v patové situaci, kdy se v nejbližší době nemohu dostavit na pobočku a poslání reklamace elektronicky není možné.

Doufám, že se k tomu Tým Vodafone postaví zodpovědně a neodkáže mě znovu na nefungující elektronický formulář.


Produkt

Studentský tarif "Je to v tobě"


Požadované řešení

Vrácení peněz za upomínky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému