Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:159
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52577Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2021, před 9 měsíci

Eva Franková

Znění stížnosti

Dobrý den,
prosíme o spárování platby s VS 2263293 z účtu Eva Franková, kde došlo k záměně VS 2265293,jméno adresáta Adam Marton,částka 6629 Kč byla uhrazena okamžitě 2.9.2021


Produkt

Pánské fashion kaltoty Tricot za 629 Kč,barva černá,vel.M částka byla uhrazena okamžitě 2.9.2021


Požadované řešení

Žádáme Vás o vyhledání platby a o sespárování s VS a o kontakt vyřešení na mobil

S pozdravem Adam Marton, Eva Franková


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2021 12:24, před 8 měsíci

Portál VašeStížnosti.cz slouží primárně pro řešení spotřebitelských sporů, resp. ke zprostředkování kontaktu mezi podnikatelem a spotřebitelem za účelem dosažení smírného řešení jejich sporu. Kontaktovat společnost tímto způsobem za účelem spárování platby není příliš vhodné, neboť účast na naší platformě je pouze dobrovolná. Jinými slovy, společnost se vůbec nemusí do fungování naší služby zapojit a žádost spotřebitele zaregistrovat. Proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat společnost standardním způsobem na její kontaktní údaje.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 12:10, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.