Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#5260Neuznaná reklamace bot Mustang nošených 3 měsíce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2014, před 7 lety

Pavel Marek

Znění stížnosti

Boty byly zakoupené 17.11.2013 v prodejně Humanic OC Šestka v Praze. Po jedné zimní sezóně popraskala podrážka bot, barva granulátu podrážky změnila barvu a evidentně i mechanické vlastnosti. Podrážka se zároveň v některých místech od vrchních materiálů odlepuje. Boty jsem během zimy 2013/2014 používal dvoje. Boty jsou díky popraskání podrážky zcela nenositelné, vzlínáním se do nich v deštivém počasí okamžitě dostává voda. Dle popisu prodejce se jedná o obuv pro volný čas, vhodnou tedy do města i přírody. Reklamace byla vyřízena jako neoprávněná (14.12.2014). Jsme pravidelným zákazníkem prodejce, zvláště společenskou obuv považuji jinak za relativně kvalitní. Ocenil bych vřelý přístup prodejce k přehodnocení reklamace.
Děkuji
Ing. Pavel Marek, Ph.D.


Produkt

Mustang, zimní pánská obuv, artikl č. 2-64-35-0108-4, reklamace vedena pod č. 27/12-14


Požadované řešení

výměna zboží, odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2015 14:39, před 7 lety

Prodávající odpovídá za vady, které se na zboží vyskytnou v průběhu 24 měsíců od jeho převzetí. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození a běžné opotřebení. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit.

Je-li mezi stranami o posouzení vady spor, spotřebitel se v rámci mimosoudního řešení může obrátit na nezávislého znalce z oboru (pokud společnost nebude souhlasit např. se znovuposouzením reklamace) a nechat si vypracovat znalecký posudek. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2015 16:57, před 6 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.