Společnost


LUNZO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#52633Nevyžádaná objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2021, před 10 měsíci

Jana Vlková

Znění stížnosti

Dne 13.9.2021 jsem obdržela v SMS objednávku od společnosti LUNZO, kterou jsem si neobjednala, SMS obsahovala také náhled, který jsem neotevřela. Požadovali platbu 158 Kč na účet 29825****/3000, s variabilním symbolem 1547089020.
Nedlouho předtím jsem telefonovala s číslem 702***717. Jana Vlková


Požadované řešení

Prosím prověřit a zajistit, abych neměla s touto objednávkou do budoucna žádné potíže. Jana Vlková


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2021 10:33, před 9 měsíci

V případě, kdy společnost požaduje po spotřebiteli okamžitou nebo odloženou platbu za výrobek nebo služby, ačkoliv si spotřebitel zboží nebo služby neobjednal, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku (upravenou v Příloze č. 2 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele). Agresivní obchodní obchodní praktiky spolu s klamavými obchodními praktika patří do skupiny tzv. nekalých obchodních praktik, a jejich užívání je zakázané.

Jestliže si spotřebitel dané zboží neobjednal, není povinen platit po něm požadovanou částku.

V případě tohoto jednání se ze strany společnosti jedná o porušení zákona o ochraně spotřebitele a spotřebitel se může s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci.

Reakce společnosti

Publikováno
24.9.2021 11:53, před 9 měsíci

Dobrý den,

tato objednávka je na jméno Jana Vlková se zbožím Nakličovací víko 2 ks a byla již i ze strany zákaznice zaplacena a předána k odeslání.

Nerozumíme tedy této stížnosti. Prosíme zákaznici o více informací.

Veselá Leona, Lunzo s. r. o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2021 12:41, před 9 měsíci

Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitelku s žádostí o vyjádření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2021 21:13, před 8 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 16:22, před 5 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.