Společnost


Zalando SE

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52660Zrušení objednávek bez vysvětlení

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2021, před 4 dny

Jan Lysý

Znění stížnosti

Na stránkách Zalando Lounge jsem provedl tři objednávky, které jsem ihned uhradil. Ceny zboží byly velmi příjemné, nicméně mě to nepřekvapilo s ohledem na to, že Zalando Lounge samo sebe propaguje jako eshop s výraznými slevami ve výši 70 % a více procent. Plus za velmi nízkou cenu byly jen určité velikosti zboží, což je také běžná praxe v různých eshopech. Nicméně mi po několika dnech byly objednávky zrušeny pouze s vysvětlením "z důvodu technických potíží" a byl jsem informován o tom, že mi budou vráceny uhrazené peníze. Předpokládám, že důvodem nebylo to, že by zboží nebylo skladem (bylo objednáno hned několik kusů zboží z různých prodejních akcí a od různých výrobců).


Požadované řešení

Nemám zájem o navrácení uhrazené částky, ale o dodání o objednaného a uhrazeného zboží, speciálně pak s ohledem na to, že v obchodních podmínkách nemá Zalando Lounge aktuálně uvedeno, že může samovolně (například z důvodu chybně uvedené ceny) zrušit objednávku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2021 14:59, před 3 dny

Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.

Pouze v případech, kdyby došlo ke zjevné administrativní chybě, že by spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodávající namítat neplatnost závazku. Tato chyba však musí být zjevná a cena by musel být neúměrná hodnotě zboží.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Německu, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.