Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
V roce 2020 jsem zakoupila u společnosti VODAFONE iPhone SE 2020. Od začátku s ním byly problémy. Telefon přestal úplně fungovat v červnu, kdy jsem ho dala na reklamaci. I přes veškeré komplikace jsem se dočkala vyreklamovaného telefonu. Telefon fungoval přesně 8 dní a opět se vypnul a už se nezapnul. Vezla jsem ho opět na reklamaci a to 16.08.2021 na pobočku ve Strakonicích. Mobil byl přijat a bylo mi řečeno, ať počkám na sms, která přijde až bude telefon opraven. Ale ze si můžu zavolat Cca za 3 týdny jak to s telefonem vypadá. Snažila jsem se na prodejnu dovolat posledních deset dní. Volala jsem Cca 3-8x denně v různých časech. Včera 15.09.2021 jsem na prodejnu dojela, mám to 25 km. Na prodejně byla milá paní, která mi oznámila, ze telefon tam leží opravený od 23.8.2021 a ze nechápe, ze mi nikdo nedal vědět, ze telefon je hotovy. Na otázku proč se nemůžu dovolat mi řekla, ze telefony vůbec nezvedá, protože to nestíhá. Nechápu, jak je možné, aby můj telefon ležel 3 týdny na prodejně aniž bych o tom věděla.
Reklamace telefonu iPhone Se 2020
Platím si u Vás neomezený tarif. Po včerejšku jsem se rozhodla, ze přejdu k jinému operátorovi hlavně z důvodu neprofesionálního chování a také aroganci zaměstnance, když jsem přivezla mobil na reklamaci. Žádám tedy trvalou slevu na svůj paušál.
|
Tweet |