Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#52684Špatný přístup ze strany zaměstnanců Vodafonu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2021, před 3 lety

Zuzana Loberšínerová

Znění stížnosti

V roce 2020 jsem zakoupila u společnosti VODAFONE iPhone SE 2020. Od začátku s ním byly problémy. Telefon přestal úplně fungovat v červnu, kdy jsem ho dala na reklamaci. I přes veškeré komplikace jsem se dočkala vyreklamovaného telefonu. Telefon fungoval přesně 8 dní a opět se vypnul a už se nezapnul. Vezla jsem ho opět na reklamaci a to 16.08.2021 na pobočku ve Strakonicích. Mobil byl přijat a bylo mi řečeno, ať počkám na sms, která přijde až bude telefon opraven. Ale ze si můžu zavolat Cca za 3 týdny jak to s telefonem vypadá. Snažila jsem se na prodejnu dovolat posledních deset dní. Volala jsem Cca 3-8x denně v různých časech. Včera 15.09.2021 jsem na prodejnu dojela, mám to 25 km. Na prodejně byla milá paní, která mi oznámila, ze telefon tam leží opravený od 23.8.2021 a ze nechápe, ze mi nikdo nedal vědět, ze telefon je hotovy. Na otázku proč se nemůžu dovolat mi řekla, ze telefony vůbec nezvedá, protože to nestíhá. Nechápu, jak je možné, aby můj telefon ležel 3 týdny na prodejně aniž bych o tom věděla.


Produkt

Reklamace telefonu iPhone Se 2020


Požadované řešení

Platím si u Vás neomezený tarif. Po včerejšku jsem se rozhodla, ze přejdu k jinému operátorovi hlavně z důvodu neprofesionálního chování a také aroganci zaměstnance, když jsem přivezla mobil na reklamaci. Žádám tedy trvalou slevu na svůj paušál.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému