Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:230
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 79 stížnostech.

#52693Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2021, před měsícem

Denisa Gottvaldová

Znění stížnosti

Dne 14. 9. 2021 mi přišla zprava, že jste předali zboží do přepravy a že mi přepravní společnost ještě upřesni kdy a v kolik hodin mi zboží přiveze. Dnes je 16. 9. 2021 ráno se ze zvědavosti podívám na sledovani zásilky a tam “vracení k odesilateli”! Absolutně nechápu proč?! Podle sledovani zásilky mi to údajně včera dorucovali, ale mne nedoslo žádné avizo ani na mail ani formou SMS zprávy. Nebylo mi nabídnuto ani druhé doručení a bez mého vědomí byla objednávka stornována.


Produkt

Objednávka č. 9310104286


Požadované řešení

Prosím o vysvětlení a rychlé dodání zboží!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2021 16:14, před 19 dny

Z popisu se domníváme, že stížnost bude spíše směřována na neznámého dopravce. Nicméně odpovědný za doručení zboží spotřebiteli je zpravidla prodávající, který s dopravcem smlouvu uzavírá.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Co se týká dopravce, pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2021 16:31, před 19 dny

Dobrý den,

záležitost již byla vyřízena před zveřejněním a vyjádřením dTestu.

Děkuji.
Tým OKAY

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2021 08:19, před 16 dny

Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení výše uvedeného stanoviska společnosti a případné uzavření stížnosti.


Denisa Gottvaldová

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.10.2021 08:42, před 16 dny

Hodnocení: