Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#52693Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2021, před 3 lety

Denisa Gottvaldová

Znění stížnosti

Dne 14. 9. 2021 mi přišla zprava, že jste předali zboží do přepravy a že mi přepravní společnost ještě upřesni kdy a v kolik hodin mi zboží přiveze. Dnes je 16. 9. 2021 ráno se ze zvědavosti podívám na sledovani zásilky a tam “vracení k odesilateli”! Absolutně nechápu proč?! Podle sledovani zásilky mi to údajně včera dorucovali, ale mne nedoslo žádné avizo ani na mail ani formou SMS zprávy. Nebylo mi nabídnuto ani druhé doručení a bez mého vědomí byla objednávka stornována.


Produkt

Objednávka č. 9310104286


Požadované řešení

Prosím o vysvětlení a rychlé dodání zboží!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému