Společnost


Rumble corp. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:88
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#52759Nevrácení platby za odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 měsíců 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2021, před 9 měsíci

Petr Pavienský

Znění stížnosti

U společnosti Rumble corp. s.r.o. vystupující jako Meek s.ro. jsme si zakoupili akumulátorovou pilku na základě objednávky č. 27019.
Pilka sice dorazila včas, ale byla shledána jednak jako nefunkční ( není opatřena mazáním řetězu) a jednak vadná ( nejde vypnout řetěz) a ve lhůtě 14 dnů bylo odstoupeno od smlouvy a zboží vráceno.
Peníze dodavatel neposlal a na jakoukoliv korespondenci posílá automatickou odpověď ať se podíváme na FAQ.


Produkt

Jedná se Elektrická ruční pilka BRENCHIE za 818.18 Kč s 21 % DPH celkem tedy 990 Kč


Požadované řešení

Žádáme ( marně) o vrácení zaplacené ceny a částky 120,- Kč za poštovné


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2021 14:45, před 9 měsíci

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2021 19:55, před 7 měsíci

Dobrý den, dle výpisu z účtu vám již peníze byly vráceny. Prosíme o kontrolu. Děkujeme

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2021 14:43, před 7 měsíci

Spotřebitel nás prostřednictvím e-mailové komunikace informoval o tom, že peníze stále nebyly na jeho účet připsány. Dále uvedl, že ze strany společnosti nedochází ohledně nastalé situace k žádné komunikaci.

Z tohoto důvodu stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby měla možnost spotřebiteli prokázat opak (např. anonymizovaným výpisem apod.).

Děkujeme stranám za součinnost.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 15:14, před 5 měsíci

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Reakce společnosti

Publikováno
12.5.2022 20:51, před měsícem

Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2022 16:43, před 16 minutami

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.