Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,
Od bývalé společnosti UPC (nyní Vodafone) jsem dostal e-mailem elektronické vyúčtováni s tím, že musím zaplatit pokutu ve výši 2000 kč za nevrácený modem. U bývalé společnosti (UPC) jsem si internet zřizoval dvakrát z důvodu stěhování se na různé adresy. V prvním případě si po ukončení smlouvy technici z UPC pro modem přišli (byl jsem na to i upozorněn a domlouval jsem si s nimi schůzku), ve smlouvě o osobním vrácení nic psáno nebylo. V druhém případě se mi žádného upozornění nedostalo a ve smlouvě opět nebylo nic vedeno, protože jsem přebíral modem a jeho služby po bývalých uživatelích (nájemcích bytu, kam jsem se stěhoval). Obě smlouvy byly tehdy vedeny ještě na UPC, až v průběhu druhého využívání služeb došlo ke změně poskytovatele z UPC na Vodafone a ti mě na nic neupozorňovali. Důvod ukončení druhé smlouvy byla opět změna adresy bydlení. Při ukončování smlouvy jsem neobdržel žádné informace ohledně vrácení modemu. Částka, kterou Vodafone vymáhá neodpovídá realitě a mravním hodnotám.
Ocenil bych a vážil si toho, kdyby společnost Vodafone udělal vstřícný krok, uznala chybu a smluvní pokutu zrušila
|
Tweet |