Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#52760Smluvní pokuta za včasné nevrácení zařízení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2021, před 3 lety

Matěj Mihalík

Znění stížnosti

Dobrý den,
Od bývalé společnosti UPC (nyní Vodafone) jsem dostal e-mailem elektronické vyúčtováni s tím, že musím zaplatit pokutu ve výši 2000 kč za nevrácený modem. U bývalé společnosti (UPC) jsem si internet zřizoval dvakrát z důvodu stěhování se na různé adresy. V prvním případě si po ukončení smlouvy technici z UPC pro modem přišli (byl jsem na to i upozorněn a domlouval jsem si s nimi schůzku), ve smlouvě o osobním vrácení nic psáno nebylo. V druhém případě se mi žádného upozornění nedostalo a ve smlouvě opět nebylo nic vedeno, protože jsem přebíral modem a jeho služby po bývalých uživatelích (nájemcích bytu, kam jsem se stěhoval). Obě smlouvy byly tehdy vedeny ještě na UPC, až v průběhu druhého využívání služeb došlo ke změně poskytovatele z UPC na Vodafone a ti mě na nic neupozorňovali. Důvod ukončení druhé smlouvy byla opět změna adresy bydlení. Při ukončování smlouvy jsem neobdržel žádné informace ohledně vrácení modemu. Částka, kterou Vodafone vymáhá neodpovídá realitě a mravním hodnotám.


Požadované řešení

Ocenil bych a vážil si toho, kdyby společnost Vodafone udělal vstřícný krok, uznala chybu a smluvní pokutu zrušila


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému