Společnost


ONET DIGITAL d.o.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52981Nefunkční drtič potravin

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2021, před 4 měsíci

Zdeňka Kounová

Znění stížnosti

Dobrý den,v květnu tohoto roku jsem si u vás, na základě reklamy,koupila mini mixérek. Nepoužívala jsem ho až tak často, přesto už nefunguje. Zřejmě něco s vnitřní hřídelí. Tak krátká životnost mě samozřejmě naštvala. Co vy na to?


Produkt

Nože mixeru se protáčí a tudíž je přístroj nefunkční!


Požadované řešení

Kladné vyřízení reklamace


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2021 09:55, před 4 měsíci

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době 24 měsíců od převzetí. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Reklamaci je nutné uplatnit u prodávajícího, protože to on za bezvadnost zboží odpovídá. Prodávající podle zákona musí přijmout reklamaci v kterékoli své prodejně. V případě, že nemá takové obchodní prostory, lze reklamaci směřovat na adresu jeho sídla nebo místa podnikání. Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Lhůta v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 14:39, před měsícem

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.