Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:977
Z toho za letošní rok:119
Stále v řešení:33
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 300 stížnostech.

#53009O2 INTERNET - technik se neozval ale internet aktivoval

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2021, před měsícem

Josef Šrámek

Znění stížnosti

Dobrý den.
Zavolal jsem vám s požadavkem na internet v domácnosti.
Operátor mi sdělil všechny věci ohledně internetu a řekl že mě bude kontaktovat váš technik.
Bohužel od 13.9 kdy telefonát proběhl mě nikdo nekontaktoval.
Včera mi přišlo vyúčtování za měsíc září od 1.9-30.9 (služba byla řešena 13.9)
Kdybych dnes nešel osobně na vaši pobočku tak bych do dnešního dne nevěděl že technik od o2 mi internet aktivoval na dálku stím že mě o tom nikdo neinformoval.(telefonicky ani na muj email který o2 ode mně má)
Jak je možné že mi nikdo nezavolá když mi tak bylo řečeno při hovoru s vašim operátorem.
Fakturu jsem poslal k reklamaci a požadoval odstoupení od smlouvy kterou jsem ani nevěděl že mám.
Požadují zrušení služby ale jelikož se vyřizuje reklamace tak to prý není možné.
A nechci slyšet že nejde službu zrušit ihned.
Nebyl jsem o aktivaci informován takže mi takové jednání přijde velice podvodné.
Nebyl mi poslán žádný e-mail ani sms o aktivaci, pouze e-mail jestli jsem spokojen s hovorem operátora Daniela.
Ztratily jste úplně zbytečně dalšího možného zákazníka.
Za mě obrovské minus jelikož komunikace s technikem ani neproběhla.
Nenechám si líbit takové jednání.


Produkt

o2 internet - nikdo mě neinformoval o aktivaci internetu


Požadované řešení

Požaduji okamžite zrušení služby a zrušení platby faktury za měsíc září.
Také požaduji vysvětlení ze strany společnosti proč došlo k takové chybě a kdo pochybil.
Mohl jsem být vaším spokojeným zákazníkem ale po takové zkušenosti nemám zájem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2021 16:11, před měsícem

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2021 15:05, před měsícem

Hezký den,

mrzí mě, pokud došlo při sjednání služeb ke komplikacím. Bohužel jsme tento dTest dostali až nyní a nemohli jsme vám dříve reagovat.
Pokud situace stále není dořešena, prosím o doplnění čísla objednávky, celého Vašeho jména a data narození (případně IČ a názvu společnosti, pokud je služba vedena na firmu) zde do sekce neveřejného údaje a rádi to prověříme.
Za způsobené komplikace se omlouváme.

S pozdravem,
Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2021 12:46, před 11 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Josef Šrámek

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.11.2021 18:46, před 11 dny

Hodnocení:

Komentář: Pohoda