Společnost


G&V investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:35
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53106Vysavač

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2021, před 15 dny

Jana Mikelová

Znění stížnosti

Objednala jsem si vysavač 1+1 ano přišly dvd ale na baterky isnejokou napajeci snurou.Vysavač nemá ani kartáčky po stranách ani pod sebou.Jenom svítí a fouká.Dětská hračka za 1556Kc.Vysavač na stránkách této pochybné společnosti vypadal velký mel kartáčky.Cítím se obelhaná napálená a okradená.Společnost jsem hledala .Vypsala jsem dotazník ohledně vrácení zboží.Nikdo se neozval.Přišla mi odpověd v angličtine a to vše.Co je tam napsáno nevim.Nikdo nemá zájem komunikovat.Proč tak to vim presne.Nechtejí vratit peníze.Ale ja chci vrátit zboží a chci svoje penize naspět.


Produkt

CLEANITY


Požadované řešení

Chci vrátit zboží a chci zpět svoje peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2021 15:29, před 15 dny

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.