Společnost


FINALTY TARGET MEDIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:178
Z toho za letošní rok:145
Stále v řešení:54
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53114NEDORUČENÁ ZAPLACENÁ ZÁSILKA z www.bonky.cz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

14 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2021, před 14 dny

Renata Šafářřová

Znění stížnosti

14.6.2021 MI BYL ZASLÁN EMAIL, ŽE PŘIJALI MOJI PLATBU ZA ZBOŽÍ - SLUNENČÍ BRÝLE.
OD TÉ DOBY ČEKÁM, KDY ZÁSILKA DORAZÍ.
7.9.2021 JSEM POŽÁDALA O VRÁCENÍ PLATBY NA SVŮJ ÚČET. ZAMÍTNUTO.
DĚKUJI sSFAROVÁ


Požadované řešení

preferuji vrácení platby, ale dodání zboží co v nekratším čase, také může být


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2021 08:28, před 14 dny

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.