Společnost


DELUXE WINE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53132NEDODÁNÍ ZAPLACENÉHO ZBOŽÍ

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2021, před 14 dny

EDUARD HAVÍŘ

Znění stížnosti

Po neštěstí v podobě tornáda, které postihlo část jižní Moravy jsem u firmy Deluxe Wine s.r.o. objednal jako pomoc vinařům víno z vinařství Maláník - Osička z Mikulčic. Platbu jsem provedl převodem dne 29.6.2021.
Dosud jsem však objednané zboží neobdržel


Produkt

Daňový doklad č. 7770165


Požadované řešení

Chci zaplacené zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2021 10:58, před 13 dny

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.