Společnost


ONET DIGITAL d.o.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53309Nedodání výrobku, ale zaplaceno

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2021, před měsícem

Luboš Hašek

Znění stížnosti

Objednal jsem štípací klín na hřídeli v ceně 500.- kč plus bublinkovou pistoli za 230.-kč. Ćeská pošta mi doručila balíček v ceně 917.-kč váha kg 0,400. Tuto jsem zaplatil a po rozbalení zde byla pouze pistolka. Toto jednání se mi zdá neprofesionalní. Díky za odpověd´


Produkt

nedodané zboží


Požadované řešení

dodat klín na hřídeli bez platby. díky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2021 17:22, před měsícem

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.

Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.