Společnost


Fede & Amore d.o.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53310Reklamace vadného výrobku z mint-ocean.com

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2021, před měsícem

Jan Tesař

Znění stížnosti

Dodaný kuželový vrták na štípání dřeva nemá řádně provedený vnitřní závit na zašroubování dříku pro upnutí do vrtačky. Dřík jde zašroubovat do kužele jen asi v délce cca 2 milimetry. Při štípání dřeva hrozí stržení závitu ve vrtáku a tím znehodnocení celého nástroje v ceně 688,- Kč.
Firma neuvádí žádnou možnost osobního (prodejna) nebo telefonického kontaktu.


Ing. Jan Tesař


Požadované řešení

Žádám zaslaní (výměnu) nového funkčního vrtáku nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2021 16:49, před měsícem

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.k

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.