Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:160
Z toho za letošní rok:22
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53313Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2021, před 8 měsíci

Iveta Klusová

Znění stížnosti

Dobrý den, zboží bylo uhrazeno dne 23.8.2021, nakoupeno přes e-shop ( jedná se o plavky, celková uhrazená hodnota činí 577,- Kč) dodavatel stále zasílá neplatný odkaz na trackování zásilky, ale odkaz hlásí -zásilka neexistuje. Několikrát jsem žádala informaci, kde se právě zboží nachází, posílají stále stejný neexistující odkaz. Na mé opakované urgence mi zaslali reklamační formulář, po jeho vyplnění se nic nedělo, na můj další dotaz k reklamaci mi jej zaslali znova, přitom se v obchodních podmínkách zavazují nedodání zboží řwšit.:
5.1. Provozovatel se zavazuje řešit reklamace svých služeb (nedodání zboží, prodleva s dodáním zboží či dodání jiného zboží).


Produkt

Dámské jednodílné zelené plavky Barva: As photo shows, Velikost: L 1 558 Kč Doručení na Vaši adresu: Pojištěná zásilka: Balné: Suma celkem: ZDARMA 0 Kč 19 Kč 577 Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz- 577,-Kč.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2021 14:16, před 8 měsíci

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 15:50, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.