Společnost


MODERM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53315NEDODÁNÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2021, před měsícem

Vlasta Machalová

Znění stížnosti

Dobrý den, 30.8.2021 jsem si u tohoto eshopu objednala zboží za 448 kč, kdy tato platba týž den byla připsána na jejich účet 2601284159/2010 a po delší odmlce , kdy zboží nepřicházelo, jsem je vyzvala emailem o nápravu. Kontakt telef. jsem nenašla na tento eshop.Odpověd mi v září přišla, že mají na ddání zboží délku dnů až 35 prac dnů. TEDY stále čekám, dnes je to 38 sní a zboží stále nemám. už jsem jim psala další email, ale neodpovídají. Nevím, zda postupuji správně, ale nikdy jsem nic neřešila a tudíž ani nevím, jestli mi můžete pomoct. Aspon to zkusím.Děkuji a s pozdravem MACHALOVÁ VLASTA
to zboží je dámská zateplená vesta.


Produkt

zateplená dámská vesta


Požadované řešení

dodání zboží, popř. vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2021 13:28, před měsícem

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.