Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#53608Nedodané zboží a po stornu objednávky nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2021, před 2 lety

Alice Jeníkovská

Znění stížnosti

Dobrý den,
18.9.2021 jsem na www.okay.cz objednal lednici Gorenje pod číslem objednávky 9921315241. Zboží bylo uvedeno jako skladem a bylo objednáno jeho dodání na prodejnu. Bohužel ani po několika telefonních urgencích na infolinku této firmy, nebylo zboží dodáno. Z toho důvodu bylo přes formulář na webových stránkách prodejce, provedeno storno objednávky a to dne 23.10.2021. Bohužel ani do dnešního dne 7.11.2021 nebyly peníze vráceny. Žádám tedy o vrácení peněz.

Děkuji, Filip Dorn


Produkt

Objednávka č. 9921315241 - Lednice Gorenje R492PW


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému