Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#5376Reklamace se službami 02

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.12.2014, před 9 lety

Eva Hrabáčková

Znění stížnosti

Každý rok mi na vánoce na všechny svátky nejde od 02 televize.
Platím nemalé peníze za služby,když se zpozdím já s platbou tak mi dávají penále ale když mi nejde televize tak musím stejně zaplatit.
Jsem opravdu nespokojená s jejich službami.Pokud máte jiné možnosti tak 02 opravdu nedoporučuji.Némám ani nárok aby při nějaké závadě přijel mechanik a závadu odstranil vše si musím platit na svoje náklady sama.Odešel mi modem i ten si musím na svoje náklady koupit sama opravdu nevím za co platím takové služby.
Hrabáčková


Požadované řešení

vždy když volám na operátora tak mi poradí tak že mi stejně nejde dva dny televize,díky nim mají moje děti zkažené svátky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému