Společnost


viagogo AG

Počet nahlášených stížností:503
Z toho za letošní rok:74
Stále v řešení:24
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#53762Nedodané vstupenky, platba stržena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 16 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2021, před 11 měsíci

Petra Hallová

Znění stížnosti

Dne 4.11. zaplaceno za 2 vstupenky Imagine Dragons na 30.5.2022 v Praze, přes PayPal částku 5.393,-. 8.11. stržena z účtu. Do dnešního dne nemám vstupenky, ani není uvedena jakákoliv aktivita / platba /objednávka v mém účtu u Viagogo.


Požadované řešení

Potřebuji poradit jak vrátit buď peníze nebo získat vstupenky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2021 09:27, před 11 měsíci

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 13:26, před 8 měsíci

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 14:46, před 3 měsíci

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.