Společnost


Rumble corp. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:72
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:28
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#53782Vadné zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2021, před 2 měsíci

Tomáš Čižmár

Znění stížnosti

Zakoupil jsme již 9.11.21 Autolak na auto formou spreje.Nanosprej v hodnotě 449,-Kc
Zboží tedy přišlo, ale jeho funkčnost se vůbec neosvědčila. A to ani podle pokynů. Ve spreji bylo Bůh ví co, ale Nano to nebylo. Psal sem,společnosti, že chci vrátit peníze. Jelikož to píšou na svých stránkách.

Do teď se nikdo neozval a internetová stránka už není!!!!

Jsou to podvodníci.


Produkt

Nanospray na opravu autolaku.


Požadované řešení

Vrácení peněz!!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2021 08:51, před 2 měsíci

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo prodávajícím inzerovány, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
16.11.2021 23:52, před 2 měsíci

Dobrý den,
nyní jsme vám poslali email jak vrátit zboží. Děkujeme za spolupráci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2021 14:01, před 27 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.