Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:244
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53960Doručení gauče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 24 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2021, před 10 měsíci

Jolana Talašová

Znění stížnosti

Již 3 dny se nám válí gauč na nějakém depu !!!! Nechápu proč prijimate věci k doručení když nemáte kapacity ! A to nechci vidět sklad . Zákazník si zaplatí přepravu aby se mu válela věc někde na skladě a nedej bože navlhla . Nepochopím tohle jednání !


Produkt

Sedací souprava


Požadované řešení

Okamžitě doručení !!!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2021 10:53, před 10 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 11:33, před 8 měsíci

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 15:34, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.