Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:237
Z toho za letošní rok:16
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53960Doručení gauče

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2021, před 9 dny

Jolana Talašová

Znění stížnosti

Již 3 dny se nám válí gauč na nějakém depu !!!! Nechápu proč prijimate věci k doručení když nemáte kapacity ! A to nechci vidět sklad . Zákazník si zaplatí přepravu aby se mu válela věc někde na skladě a nedej bože navlhla . Nepochopím tohle jednání !


Produkt

Sedací souprava


Požadované řešení

Okamžitě doručení !!!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2021 10:53, před 9 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.