Společnost


DAMAINVEST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:363
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#54548Dodání jiného zboží - Inteligentní kryt na čelní sklo 1+1 zdarma

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2021, před 8 měsíci

Jiří Slavík

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes mi přišla objednaná zásilka Inteligentní kryt na čelní sklo 1+1 zdarma.
Jedná se ovšem o jiný výrobek, než jsem objednával. Mělo se jednat o venkovní kryt 150x75 cm proti sněhu a namrzání, jak ukazuje propagační video a údaje Vámi uvedené. To, co mi došlo, je vnitřní clona pouze proti slunci v rozměru 130x60 cm. Jaké navrhujete řešení této situace?
Dejte vědět. Děkuji.

Jiří Slavík


Produkt

Inteligentní kryt na čelní sklo 1+1 zdarma


Požadované řešení

Výměna za správné zboží, nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2021 12:46, před 8 měsíci

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2022 18:18, před 7 měsíci

Dobrý den,

velice se omlouváme za chybu při expedici. Ochranných krytů na čelní sklo máme několik typů a rozměrů a při expedici došlo k chybě.
Pošlete nám zboží zpět na naši adresu DAMAINVEST s.r.o., Lnářská 1633, Humpolec 396 01. My Vám vrátíme peníze nebo odešleme správný produkt. Požadavek prosím uveďte do k vrácenému zboží.

Děkujeme za pochopení.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 09:23, před 6 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 16:40, před 5 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.3.2022 14:09, před 5 měsíci


Jiří Slavík

Částka zaplacená za zboží již přišla na můj účet. Díky za pomoc.
J.S.