Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
Koupil jsem cca před rokem sonicky zubní kartáček. Kartáček z ničeho nic přestal fungovat, tak jsem reklamoval. V zákonné lhůtě reklamaci nevyřešili, místo kartáčku mi zaslali úplně jiné zboží v podobě starého použitého koženkového batohu. Batoh jim byl odeslán. 18.12.21 byl 31 den od reklamace a tak jsem požádal o vrácení peněz. 23.12.21 my byla zaslána faktura s tím, že splatnost peněz je k tomuto datu a do dvou dní je mám na svém účtu. Do dneška peníze nemám a stále výmluvy, že mají chybu v komunikaci, že pak peníze poslali na špatný účet a až je dohledají, tak je pošlou mi atd... Nemají a odmítají sdělit jakýkoliv kontakt kde řešit věci osobně nebo alespoň telefonní číslo na reklamační či finanční oddělení nebo kamkoliv.
Dluží mi cca 4500Kč. Veškerou konverzaci mám nahranou emaily uloženy.
Philips Sonicare DiamondClean HX9911/27
Chci již mít konečně peníze na svém účtu a né jen poslouchat jak se vymlouvají na to, proč mi je ještě stále nemohou poslat atd...
|
Tweet |