Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#54830Zadržování a nevrácení peněz po reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2022, před 2 lety

Lukáš Křenovský

Znění stížnosti

Koupil jsem cca před rokem sonicky zubní kartáček. Kartáček z ničeho nic přestal fungovat, tak jsem reklamoval. V zákonné lhůtě reklamaci nevyřešili, místo kartáčku mi zaslali úplně jiné zboží v podobě starého použitého koženkového batohu. Batoh jim byl odeslán. 18.12.21 byl 31 den od reklamace a tak jsem požádal o vrácení peněz. 23.12.21 my byla zaslána faktura s tím, že splatnost peněz je k tomuto datu a do dvou dní je mám na svém účtu. Do dneška peníze nemám a stále výmluvy, že mají chybu v komunikaci, že pak peníze poslali na špatný účet a až je dohledají, tak je pošlou mi atd... Nemají a odmítají sdělit jakýkoliv kontakt kde řešit věci osobně nebo alespoň telefonní číslo na reklamační či finanční oddělení nebo kamkoliv.
Dluží mi cca 4500Kč. Veškerou konverzaci mám nahranou emaily uloženy.


Produkt

Philips Sonicare DiamondClean HX9911/27


Požadované řešení

Chci již mít konečně peníze na svém účtu a né jen poslouchat jak se vymlouvají na to, proč mi je ještě stále nemohou poslat atd...


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému