Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54977Tragická firma na doručování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2022, před 4 měsíci

Adéla Brůnová

Znění stížnosti

Nestíhají doručovat ani do 14 dnů, nekomunikuji, odpověd na mail dojde po mesici.. arogantní chování, když už se nějakým omylem zvládnete po x urgencích dovolat. Nikdy více.


Požadované řešení

zrušit celou firmu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2022 10:40, před 4 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2022 14:07, před 29 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.