Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55003Přesměrování balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2022, před 4 měsíci

Nikola Tomášková

Znění stížnosti

Balíček přesměrován na jinou prodejnu. Na e-mail komunikace až po 48hod., komunikace po telefonu mi bylo řečeno, že oni za nic nemůžou, že je to moje chyba. Takže jsem si balíček musela dát na "Doručení domu" kde by mi bylo řečeno, že si musim zaplatit dalších 115kč.


Produkt

Balíček


Požadované řešení

Požadované řešení? Bylo by fajn kdyby se vaši zaměstnanci po telefonu více snažili zakáznikovi pomoci. Jediná rada co mi byla dána zboží reklamovat a na to máte lhůtu 30 dní, ale když zboží si zakázník může prodloužit jen na 20 dní. Takže se logicky zásilka vrátí zpět. Nebo ještě jedno řešení, zaplatit si dalších 115kč aby se mi zboží doručilo domu. Zásilku nelze změnit na jinou prodejnu na kterou jsem původně chtěla. Takže opravdu moc děkuju za pomoc! Tohle bylo naposled co jsem si přes Vaší společnost něco objednala, protože aby člověk platil 2x poštovný kvůli Vaší chybě se mi opravdu, ale opravdu nelíbí.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2022 12:54, před 4 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2022 16:29, před 29 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.