Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:428
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

68%
32%
Toto skore je založeno na 74 stížnostech.

#55016Zavírací doba

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

14 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2022, před 14 dny

Michal Sýkora

Znění stížnosti

Jsem silně nespokojen se zavírací dobou Kaufland Třeboň. Prodejna každý den půl hodiny před zavírací dobou již nevypouští lidí. Potřeboval jsem pouze pečivo a vodu, nákup na dvě minuty, toto není poprvé a každá návštěva Kauflandu Třeboň je otřesená. Vedení je silně nepříjemné a neprofesionální, až komické. Proto raději jezdím už pouze Kaufland Jindřichův Hradec. Třeboň 1*/5*****, 1* za ochotu na pultech, zbytek otřesný.


Požadované řešení

Zavírací doba 22:00!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2022 08:44, před 14 dny

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2022 14:07, před 13 dny

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.