Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:284
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:37
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55019ZBOŽÍ ZAPLACENO, AVŠAK NEDODÁNO

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2022, před 14 dny

Petr Hanzal

Znění stížnosti

Objednali jsme si sklo na telefon a fólie. Zboží jsme zaplatili protože jinak platit nešlo. Jelikož jsme se na jejich stránky dostali přes vyhledávač heuréka, mysleli jsme že bude vše v pořádku. Tudíž zboží zaplatili, po odesláni peněz vše zmizlo a nepřišlo ani potvrzení o objednávce ....Pouze výpis se strženou částkou.(kde se nachází i v.s- tudíž číslo objednávky) Zboží bylo sice do 500,- ale vidím že je nás víc a rád bych se přidal k žalobě takové lidi by měli švihat řemenem aby si to vštípili do kebule.


Produkt

2*skla na Xiaomi Redmi Note 8T a 6 kusů folie na doogee s60 lite


Požadované řešení

Buď zboží nebo peníze.. Klidně beru i 30 ran rákoskou řediteli této společnosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2022 08:58, před 14 dny

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.