Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:636
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55020Ranní vlak 6:11 OS 9310 z Úvaly na Masarykovo nádraží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 2 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2022, před 14 dny

Dana Marten

Znění stížnosti

ranní vlak 6:11 OS 9310 z Uval na Masarykovo nadraží jezdí vzdy narvaný
nemužete přidat delší vlak ,je období covidu a lidé se mačkají


Požadované řešení

nemužete přidat delší vlak ,je období covidu a lidé se mačkají nemají si kam sednout,
moc by to pomohlo
dekuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2022 10:19, před 14 dny

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.