Společnost


HAMIFRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55024Nedodání zboží z www.vladcemopu.cz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2022, před 2 lety

Martin Beck

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 19.12. jsem objednal zboží v hodnotě cca 569 kč, které jsem obratem zaplatil online. Zásilka mi do dnešního dne 14.1. 2022 nebyla dodána. Společnost jsem kontaktoval sám z vlastní iniciativy abych věděl co ze zásilkou je a to 29.12. kde mi bylo sděleno, že dopravce sdělil o porušení či zničení zásilky. další pokus o zjištění proběhl 10.1.2022 s tím, že mi přišel email , že objednávka byla vyřízena. Při včerejším kontaktu elektronicky email mi bylo řečeno, že zásilka je zadržená v centrální překladišti. Tentýž den jsem psal veřejně na sociální síti, kde mi bylo řečeno (napsáno) že objednávka je u přepravce. Balík mám jako balík na balíkovny. Pošta posílá avízo, že převzala balík do přepravy ale anio to se nestalo. Společnost jen mlží o tom co s mojí zásilkou je a nedokáže mi jednotně odpovědět kde mám svoje zboží, které jsem potřeboval již v prosinci. Prosím o pomoc co a jak mám v tomto případě dělat. dal jsem jim ultimátum do 19.1 abych dostal zboží, pokud se tak nestane chci odstoupit od smlouvy


Požadované řešení

Dodání zboží dle mnou navrhnuté lhůty a to do 19.1 pokud ne zak vrácení celé částky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému