Společnost


HAMIFRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55024Nedodání zboží z www.vladcemopu.cz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2022, před 14 dny

Martin Beck

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 19.12. jsem objednal zboží v hodnotě cca 569 kč, které jsem obratem zaplatil online. Zásilka mi do dnešního dne 14.1. 2022 nebyla dodána. Společnost jsem kontaktoval sám z vlastní iniciativy abych věděl co ze zásilkou je a to 29.12. kde mi bylo sděleno, že dopravce sdělil o porušení či zničení zásilky. další pokus o zjištění proběhl 10.1.2022 s tím, že mi přišel email , že objednávka byla vyřízena. Při včerejším kontaktu elektronicky email mi bylo řečeno, že zásilka je zadržená v centrální překladišti. Tentýž den jsem psal veřejně na sociální síti, kde mi bylo řečeno (napsáno) že objednávka je u přepravce. Balík mám jako balík na balíkovny. Pošta posílá avízo, že převzala balík do přepravy ale anio to se nestalo. Společnost jen mlží o tom co s mojí zásilkou je a nedokáže mi jednotně odpovědět kde mám svoje zboží, které jsem potřeboval již v prosinci. Prosím o pomoc co a jak mám v tomto případě dělat. dal jsem jim ultimátum do 19.1 abych dostal zboží, pokud se tak nestane chci odstoupit od smlouvy


Požadované řešení

Dodání zboží dle mnou navrhnuté lhůty a to do 19.1 pokud ne zak vrácení celé částky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2022 12:53, před 14 dny

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.