Společnost


1. Veselá autíčka s. r. o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5523Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2015, před 5 lety

Holub David

Znění stížnosti

Dobrý den,
v e-shopu www.treninkove-pomucky.cz jsem chtěl zakoupit Hokejový set-střelecká deska HFL ShotPad REGULER+nahrávač puků One Timer. Přesto že bylo uvedeno, že je zboží skladem, protože se jednalo o dárek pro dítě k Vánocům, dne 14.12.2014 informoval jsem se e-mailem na možnost dodání zboží do Vánoc. V úterý 16.12. mi odpověděl pan Š. "máme na skladě desky i nahrávače, udělejte objednávku zítra odejde zboží na Vaší adresu". V pátek ráno 19.12. jsem se telefonicky ujišťoval, zda zboží odešlo a pan Š. mi sdělil že nahrávače nemá a velmi obšírně mi vysvětloval problémy s poštou a dalšími přepravci. Slíbil že zjistí nové informace a ještě týž den zavolá. Ujistil mně také že kdyby měl rozvézt zboží osobně autem, že jej doručí aby se do Vánoc stihlo. Protože nikdo nezavolal, telefonoval jsem opět v pondělí 22.12. ráno, ale telefon opakovaně nikdo nezvedl. Teprve při zavolání z jiného čísla pan Š. zvedl a odpověděl že už nahravače má, ale nemá je ke mně jak doručit. Opět následovala řada vysvětlení se špatnými zkušenosti s Českou poštou, načež jsem argumentoval že je řada dalších soukromých přepravců, kteří jsou schopni do 24h zboží dodat. Pan Š. se slovy že má známeho v PPL, slíbil že zjistí a zavolá, což se opět nestalo. Odpoledne jsem mi podařilo ho ještě naposledy dovolat a řekl mi že známý už na PPL nepracuje a nemá mi zboží jak dodat. Během hodiny jsem sehnal člověka, který by zboží mohl v Praze vyzvednou a přivézt mi, proto jsem panu Š. volal, ale už telefon nezvedl. Neodpověděl ani na sms, kde jsem mu tuto možnost napsal. Moje zklamaní bylo o to větším že se jednalo o dárek pro dítě.


Produkt

Hokejový set-Střelecká deska Reguler+ nahrávač ONE-TIMER-2014


Požadované řešení

Očekával bych v první řadě vysvětlení výše popsaného jednání obchodníka (nejdříve ujištění že zboží má, což nebyla pravda, poté že ho doveze i osobně, což se rovněž nestalo, poté nezvedání telefonů) a omluvu.
O poptávané zboží mám stále zájem, ale vzhledem k popsané zkušenosti nemám příliš chuť uzavřít obchod s takto neseriózním člověkem. Pokud bude zboží nabídnuto se slevou za způsobené nepříjemnosti, jsem ochoten jej koupit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2015 16:56, před 5 lety

Pokud zde došlo k objednání zboží, byla uzavřena kupní smlouva, ze které smluvním stranám vyplývají práva a povinnosti. Prodávající má zejména povinnost dodat zboží ve sjednaném termínu.

Vzhledem k předchozí komunikaci lze dovodit že nedodání zboží do Vánoc představuje podstatné porušení smlouvy. Dle § 1977 občanského zákoníku platí, že poruší-li strana prodlením svou smluvní povinnost podstatným způsobem, může druhá strana od smlouvy odstoupit, pokud to prodlévajícímu oznámí bez zbytečného odkladu poté, co se o prodlení dozvěděla.

V tomto kontextu lze zvážit i fixní smlouvu. Bohužel ale nemáme k dispozici přesné znění e-mailové komunikace. Fixní závazek je v občanském zákoníku upraven následovně. Byla-li ve smlouvě ujednána přesná doba plnění a vyplývá-li ze smlouvy nebo z povahy závazku, že věřitel nemůže mít na opožděném plnění zájem, zaniká závazek počátkem prodlení dlužníka, ledaže věřitel dlužníku bez zbytečného odkladu oznámí, že na splnění smlouvy trvá.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2015 14:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.