Společnost


Pražská plynárenská, a.s.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55441Doplnění stížnosti 54493-sjednaný produkt elektřina bez závazku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2022, před 7 měsíci

Magda Ratajová

Znění stížnosti

Naprosto se ztotožňuji s vyjádřením p. Uhlíka. Do dnešního dne tzn. 1.2. 2022 jsem neobdržela potvrzení o uzavření smlouvy a i já jsem dospěla k závěru, že ze strany PP se jedná o záměr (místo smlouvy neustálé zasílání nabídky fixace na 2 roky). Díky tomu, že na stránkách PP jsou uvedeni obchodní zástupci, tak jsem 30.12. 2021, tzn. po dvou měsících od sjednání produktu, zavolala jednomu z nich a zjistila, že od 31.12.2021 mám nastaven produkt s fixací 2 roky. Na základě toho jsem okamžitě napsala mail na PP, jehož kopii jsem zaslala obchodnímu zástupci. Do dnešního dne nevím, zda byla zjednána náprava (nikdo neodpověděl). Nicméně jsem od PP obdržela informaci, že od 1.2. 2022 zvyšují ceny a zvýší-li dodavatel neregulovanou cenu, lze od smlouvy odstoupit (štěstí, že zde bylo uvedeno alespoň její číslo). Na základě toho jsem se bez problému on line objednala na přepážku PRE, zde jsem 13.1.22 uzavřela smlouvu novou s termínem zahájení dodávky 1.2. 22. Nejenom, že od dnešního dne je dodavatelem PRE, ale mám smlouvu, znám výši záloh a bez problému se přihlásím do zákaznického portálu. Jednoduše řečeno. Vše bylo vyřízeno v průběhu 14 dnů a vše funguje. Ale opět vznikl problém s PP. Tím, že v zákaznickém portálu není ta smlouva a ani ji nelze podle čísla dohledat, nemohla jsem nahlásit samoodečet. Musela jsem zaslat mail odd. zákaznické péče (dovolat se nelze), abych se opět z automatické odpovědi dozvěděla, že vyřízení mého požadavku bude trvat cca 15 dnů. Proto lze předpokládat, že mezitím bude vystavena konečná faktura, kde spotřeba bude stanovena odhadem a opět to budu muset řešit popsaným způsobem. Z uvedených důvodů jsem se rozhodla, že dám podnět ERÚ, protože je zarážející, že u jiných společností vše funguje a v PP nefunguje nic. Ani nemá ombudsmana, kam by zákazník mohl poslat svoji stížnost.


Požadované řešení

Děkuji dTestu za předchozí vyjádření a vyjádření PP, že jsem přešla k jinému dodavateli nepotřebuji.

M. Ratajová


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2022 15:50, před 6 měsíci

Děkujeme spotřebitelce za doplnění informací, na jejichž základě uzavíráme spor jako skončený bez dohody.