Společnost


Rumble corp. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:88
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#55482Nedodané zboží z e-shopu Meek

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2022, před 5 měsíci

Vojtěch Bernard

Znění stížnosti

Ddobrý den, dne 23.11.2021 jsem na e-shopu Meek.cz, objednal elektrickou ruční pilku - Elektrická ruční pilka BRENCHIE + Náhradní baterie. Opakovaně jsem se na e-mailu info@meek.cz, dotazoval na stav mé objednávky, opakovaně mi přišla odpověď že balíček je na cestě.

Požadoval jsem vrácení peněz, ale rekcí byla tato odpověď:
Dobrý den,
je odeslaný z Číny, tak nemáme možnost to jak stornovat.
S pozdravem a přáním krásného dne,
Tým Meek,
info@meek.cz


Produkt

Elektrická ruční pilka BRENCHIE + Náhradní baterie


Požadované řešení

Po druhém emailu, kde mi tvrdili, že zboží je na cestě, jsem chtěl vrátit peníze. A nic se neděje. Odbyli mě informací, že to nejde. Tak ještě čekám na dodání zboží a pak znovu zkusím vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 12:23, před 5 měsíci

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v zákonné lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
12.5.2022 20:51, před měsícem

Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2022 16:44, před 2 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.