Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:580
Z toho za letošní rok:61
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

55%
45%
Toto skore je založeno na 132 stížnostech.

#56332Stížnost na veškeré služby Vodafone - zákaznická linka, internet, nic nebylo dodrženo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2022, před 5 měsíci

Martina Baťková

Znění stížnosti

Velice komplikovaný převod čísel z ONE netu, nedodržení nabídek a veškeré spolupráce a slibů na linkách jak s UPC tak Vodafone...slibované služby a vyřízení...nakonec jste to završili, že špatně vystavená faktura měla být stornována, nejen že mi přišel špatný dobropis na jinou částku, ale i po dnešním zaplacení správné částky (po tlf dohodě) jsem si zadala inkaso od dubna, tak mi přišla zpráva že si strhnete celou reklamovanou částku 651 Kč!!!!!!!!!!!!
Nyní jsem již přes půl hodiny na lince a poslouchám hudbu a občas text,jak mají zaměstnanci hodně práce.
Absolutní nespokojenost, včetně toho, že nešel internet skoro celé dopoledne.
Prosím o kontrolu všech mých telefonních hovorů a spolupráce a následnou kompenzaci mnoha hodin na telefonních linkách.


Požadované řešení

Finanční kompenzace


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2022 09:12, před 5 měsíci

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2022 08:17, před 5 měsíci

Dobrý den, paní Baťková, přijměte, prosím, naši omluvu za potíže spojené se ztíženým telefonickým kontaktem našeho Zákaznického centra. Problémy s kontaktováním Zákaznického centra by měly v nejbližší době postupně ubývat. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2022 20:41, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.4.2022 23:20, před 4 měsíci


Martina Baťková

Reklamační formulář jsem již nevyplňovala, nespokojenost nadále pokračuje, služby jsou dohodnuté za určitou cenu, a f.Vodafone si naúčtovala o 100 kč více (televize a internet), přestože mi na zákaznické lince slíbili, že dohodnutá cena bude dodržena, přestože mi do emailu poslali "automatické" vyjádření k mým službám. Za tři telefonní linky jsme měla platit za 10 dní 317 kč, bylo mi naúčtováno 651, 2 x jsem musela vyřizovat, 2 x mi byl napsán dobropis, abych se dostala na správnou částku. Vše musím sama zvýšeně hlídat, přestože je vše telefonicky dohodnuté ke spokojenosti zákazníka, v reálu je zákazník poškozen. Příští měsíc by se mělo provést opravné vyúčtování, musím si opět sama ohlídat, důvěru ve služby nemám. Děkuji.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2022 07:46, před 4 měsíci

Dobrý den, paní Baťková, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktovala přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Skutečně mě mrzí vzniklé komplikace. Pokud se Vám záležitost nepodařilo dořešit, prosím kontaktujte nás na výše uvedených adresách. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2022 15:19, před měsícem

Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2022 20:27, před 20 dny

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.