Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:565
Z toho za letošní rok:46
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 131 stížnostech.

#56907Zrušení internetového připojení

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2022, před 3 měsíci

Ondřej Houžva

Znění stížnosti

Dobrý den, chci si stěžovat na neschopnost zrušení internetového připojení u vodafonu. Protože od Prosince 2021 to rušíme, už máme i vrácené přístroje a je duben a neustále nám to chodí ve vyúčtování sipo i přestože jsem to byl 3x rušit.


Produkt

Vodafone instenet


Požadované řešení

je zde nějaká ochrana spotřebitele ?


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 12:48, před 3 měsíci

Výpověď smlouvy je jednostranným právním úkonem - není tedy potřeba souhlas druhé strany. Závazek poté zanikne uplynutím výpovědní doby. Během této doby je spotřebitel povinen za služby nadále platit, avšak podnikatel mu tyto služby musí nadále poskytovat.

Nevíme, jakou výpovědní dobu má tento konkrétní závazek, avšak u podobných případů jsme se setkali s výpovědní dobou jednoho měsíce. Jestliže výpovědní doba již uplynula, není spotřebitel povinen nadále platit - bránit se může právě zaslanou výpovědí.

Jestliže spotřebiteli stále chodí vyúčtování, může jej reklamovat přímo u společnosti.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
13.4.2022 12:24, před 3 měsíci

Dobrý den, pane Houžvo, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 12:40, před 25 dny

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.6.2022 16:51, před 25 dny


Ondřej Houžva

Teprve až po vyhrožovaní o oznamení na telekomunikační úřad se to podařilo zrušit ! Vodafone je opravdu hrozný protože jsme byli ve výpovědi od prosimce a teprve až v dubnu nám jej přestali účtovat ! Opravdu ukazkové nekalé praktiky v praxi.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2022 06:07, před 23 dny

Dobrý den, pane Houžvo, jsem ráda, že se vše podařilo dořešit. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.