Společnost


Rumble corp. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:88
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#56983Nevráceni peněz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2022, před 3 měsíci

Alena Formánková

Znění stížnosti

Dne 6.3.2022 jsem si objednala u firmy Rumble stories s.r.o. MEGA BALÍČEK : Elektrickou ruční pilku BRENCHIE + Náhradní řetěz + Náhradní baterii v hodnotě 1990 Kč. Vše dorazilo za dva dny v pořádku.
Pilku jsem používala přibližně 3 hodiny a přestal fungovat motor.
Volala jsem na jejich číslo, kde mi bylo řečeno, ať pilku vrátím do 14 dnů, že mi pošlou peníze. Čekala jsem dalších 14 dnů a peníze nepřišly. Tak jsem tam volala znovu, a pán mi řekl, že toho mají hodně a že ať jim pošlu email s číslem účtu a číslem zakázky pro rychlé vyřízení. To jsem provedla a asi za 5 dnů mi odepsali, že email obdrželi, a tím to vše skončilo. Peníze nepřišly a telefon již nezvedají.


Produkt

MEGA BALÍČEK: Elektrická ruční pilka BRENCHIE + Náhradní baterie + Náhradní řetěz


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze. Zboží bylo vráceno ve 14 denní lhůtě.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2022 23:54, před 2 měsíci

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku a na vrácení peněžních prostředků zpět spotřebitelovi, je prodávající povinen tuto dohodu dodržet. Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky spotřebitelovi včas (z popisu stížnosti vyplývá, že lhůta pro vrácení peněžních prostředků již uplynula), ocitá se prodávající v prodlení a spotřebitel může navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
12.5.2022 20:52, před měsícem

Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.6.2022 12:47, před 15 dny


Alena Formánková

Dobrý den, na základě reakce společnosti, jsem se jim ozvala na výše uvedený email, kde mne žádali o číslo zakázky a číslo účtu, že peníze vrátí. Bohužel, peníze došly jen ve výši 1080,- Kč a já za pilku platila 1990,- Kč. Znovu jsem jim poslala email a žádala o dorovnání částky, na který již nereagovali. Jedná se o částku 910,- Kč a to nepočítám poštovné, které jsem musela zaplatit při dobírce i odesílání zboží zpět. Což jsou další 300,- Kč

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 16:23, před 11 dny

Děkujeme za reakce.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby se k tvrzení spotřebitele mohla vyjádřit a případně uvést právní důvod, proč částka nebyla vrácena celá.

Závěrem upozorňujeme, že v případě, kdy podnikatel zadržuje peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.