Počet nahlášených stížností: | 218 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
objednávku jsem obdržela ve stavu (krásná krabice) vevnitř 2 krabice od bot a v jedné chyběli boty.
Objednávka čeká na zaplacení dobírku!
Dobrý den jak vám mohu pomoci ? :-)
Objednávka je ve stavu reklamace!
Dobrý den nemáme na vás čas, peníze jsme shrábli a nezajímáte nás a budeme se bránit podmínky přepravce,
Měla jste rozbalit krabici a zkontrolovat.
Vaše mínus.
Tak asi nějak tam probíhá vyjádření operátorek + Vedoucí callcentra paní M. K.
Jakmile není objednávka zaplacená jsou operátoři milí, ale jakmile se řeší problém tak dělájí kolem toho hgromady problémů.
Konkurence vše řeší Garancí spokojenosti, zákazníkovi věříme a peníze mu vrátíme.
Ale oni spíše opak!
Nemluvě tomu že se osočují a brání přepravní společností.
Nebudu na místě rozbalovat krásnou neporušenou krabici ať už váží 1 - 10Kg když to 20min táhnu pěšky!
U nich již nenakoupím a pokud budou dělat problémy kvůli 900,- jsem schopná jim udělat krásnou reklamu a reputaci.
Já jen kdyby zase někdo měl něco tak vyhrožování to není paní M. :-).
Jen možnost která je svobodná a recenzi může udělat kdokoliv.
Hezký víkend.
Horáková + Horák
6085880347-01
Vrácení peněz
|
Tweet |