Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#57126Repasovaný telefon, prodaný jako nový

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2022, před 6 měsíci

Markéta Náplavová

Znění stížnosti

Dne 31.5.2019 zakoupen v Systém centre s.r.o Apple I phon 6s 16 GB jako nový.Dne 8.4.2022 po 3 letech v servisu výměna baterie,kde zjištěno ,že baterie již byla měněná ,tudíž se nejednalo o telefon. nový , nýbrž repasovaný.Cítím de tedy tímto obchodem zklamána a podvedena.


Produkt

I Phone 6s16GB,s.č.355414076883804


Požadované řešení

Upozornění zklamané zákaznice,vyjádření a řešení dodavatele.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2022 08:00, před 5 měsíci

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.